Pagini

luni, 18 octombrie 2010

Review-Ceara de par BALEA

Joia trecuta am fost cu mami prin Mall...sa imi iau si eu cele necesare pentru iarna..si am trecut putin prin DM :D
Deoarece imi trebuia si mie o chestie sa imi modeleze si mie parul cat de cat, ca nu`mi place niciodata cum sta, mai ales cand e frig 8-| (de tuns nu vreau sa aud! vreau paru lung :D) mi-am luat si eu aceasta ceara de par pentru stralucire de la Baleaaaa.....mda...nu stiam ce sa aleg intre aceasta si alta ceara de la Balea, dar fara "pentru stralucire":)).
Am luato pe asta (+ apa de toaleta Play It Spicy de la Playboy) si ne-am dus la casaaaa.
Asaa...acasa, entuziasmataaaa de toate cele cumparateee (dar nu si suparata pt banii cheltuiti, doar NU sunt din buzunarul meu :))) ) am incercat si ceara de par...Toate bune si frumoase, miroase ff bine pe par, un miros asa freshh:D. si cam ATAT. Efectul ei de stralucire nu consta decat in imbacsirea parului in ultimul hal ( nu mi-a aratat niciodata parul asa de raaau:|), aratand gras, nespalat. 

DECI, aceasta ceara de par e un mare NUUUUUUUUU!!!! 

Nu o recomand!!
decat daca vreti un par parca nespalat de luni de zile, dar cu un miros frumos :))




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu