Pagini

marți, 2 noiembrie 2010

Leapsa

Chiar mi s-a parut interesanta aceasta leapsa de cand a aparut pe bloguri...si uite ca am primit-o si eu de la Iguanitza !!:D Multumesc frumos ca te-ai gandit si la mine :*:*:*:*:*

Deci sa incepem...cu inceputul:))

1. Esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. Trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. Tu ce alegi si de ce?
 Nu sunt in stare sa rezist la bataie. Pur si simplu nu pot. Incep sa plang la cea mai mica palma :)). Da stiu sunt cam aiurita. Deci as alege umilinta:P macar scap teafara si nevatamata:))

2. 3+4= 5 este posibil?
 Nu. (:|
3. Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si iti spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?
 Nu cred ca toti milionarii de pe aceasta planeta si-au omorat cei mai buni prieteni pentru bani.
Bani se fac usor, prieteniile adevarate foarte greu;).
4. Spui intotdeauna adevarul?
 NU :D sunt o mica (mai mare) mincinoasaa:)). Cand e nevoie extrema, of course.
 
5. Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi, trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face. De retinut e ca de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tau pentru todeauna. Ce faci?
 Depinde de compromis, depinde de visul meu:D. Daca ar trebui sa renunt la un lucru/persoana foarteee importanta pentru mine, nu cred ca as face acel compromis.
6. Ai inselat, furat vreodata?
 Da am inselat. Chiar cu cel mai bun prieten al lui...De furat:-?..am furat un carnetel roooozz cand eram mica de la o prietenaa:))
7. Ce parere ai despre zicala: "Creeaza-i unui om DORINTA si se va fute pe ele de principii, vise, etc" ?
 Chiar nu am inteles intrebarea asta:))
8. Ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? Daca da care a fost aceasta?
 Nu. Chiar intereseaza pe cineva?
9. Esti in situatia de a decide intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?Ordon moartea a 1 milion de oameni;;). Little killer ce sunt !! :)):">
10. Ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789 ?
 Waaaa matematica!!:)) habar nu am.
11. Pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?
 Ce-i al meu e doar al MEU ! ;) 
12. Daca nu ai avea ce manca ai da in cap cuiva?
Eii naaa:)))) Nu.
13. Cand ai facut ultima oara sex si cu cine?
:|.
14. Iti prinzi partenerul in pat cu o alta persoana in timpul actului sexual. Cum reactionezi?
 Plec frumos cu nasul pe sus:)) ca stiu ca o sa vina tot la mine sau nu m-ar refuza daca as vrea sa il iau la intrebari:)). Si l-as intreba : Tu crezi ca AIA se compara cu mine !?
15. Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar primele 7 lucruri pe care le-ai face?
 -Toti oamenii ar fi egali intre ei
-As oferi conditii de trai mai bune
-Le-as gasi tuturor animalelor orfane cate un camin
-As alunga toate bolile de pe pamant
-As infiinta magazine gratis de cosmetice!!:)))
16. Dai bani la cersatori?
 Doar la batraneii care imi provoaca mila...
17. Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dispozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?
As sta cu cei dragi.

18. Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Intr-o zi, ti se ofera posibilitatea de a scapa toate acestea. Trebuie doar sa-i oferi cele mai goznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? Sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?
Cu siguranta i-as oferi colegului de celula chinurile:D
19. Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai groaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea va spune tuturor. Daca s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?
As convinge pe toata lumea ca nu-i adevarat ce spune :)), i-as face si eu la fel, chiar daca secretul care il voi spune eu e adevarat sau nu.
20. O parere personala, obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. Minim 50 de caractere.
Ei na /:) nu vreau sa scriu 50 de caractere:)) vreo problema?:>
Iguanitza este o persoana simpatica, mi-a fost asa draga de cand am inceput sa ii citesc blogul:D (nu cred ca stie asta:">), talentata la make-up, si foarte de treaba>:D<

Un comentariu:

  1. uuuh magazine cu cosmetice gratis :)) super. Si stocul sa nu se termine niciodata.

    Multumesc pentru cuvintele frumoase ! Ascunse, dar am aflat eu ce parere ai tu despre mine :*

    RăspundețiȘtergere