Pagini

luni, 6 decembrie 2010

Review: Giordani Gold Adaptive Foundation

Giordani Gold Adaptive Foundation a fost primul meu fond de ten folosit:D Imi aduc aminte si acum :))) cum am inceput sa-l folosesc.
L-am descoperit in dulapiorul cu cosmetice din baie a mamei ...(adica acum 1 an jumate) si l-am trantit si eu pe fatza:D...pe urma : :O waaaaa ce minunatieee ce bine arataaa:X:))))...dar nu ii spusesem mamei ca am dat de el:">. Asa ca am inceput sa-l folosesc in fiecare zi pana s-a trezit mama ca nu mai are fond de ten. Incepuse sa urle ca "aaaaaaaa asa repede s-a terminat nu se poate" si isi daduse ea seama cine era faptasul "crimei" :))...

Deci

Prima oara mi-a placut foarte mult acest fond de ten caci nu acopera foarte mult (am un ten perfect vara-modesta de mine:)) si aproape perfect iarna-nasuc lucios si tendinte de uscare pe langa nari) eu neavand nevoie de acoperire mare-am un ten perfect vara(mai creola fiind de la natura ma bronzez superb:X, ten mat, hidratat!modesta de mine:))). Mi l-am cumparat de vreo 3 ori, dar am observat ca nu prea mai acopera bine deloc...

Ce imi place:
  • este un fond de ten light, exact cat vreau eu sa acopere(asta inainte sa schimbe formula:( )
  • are pompita foarte buna cu care poti sa reglezi foarte bine cantitatea de produs
  • pretul (25 lei la promotie)
  •  da un finish putin pudrat

    Ce nu imi place:
    • L-am avut prima oara acum un an jumate si mi-a placut foarte mult dar ultima data parca s-a schimbat..nu mai acopera la fel de bine si nu mai da finishul acela putin pudrat :(







    Un comentariu: