Pagini

miercuri, 19 ianuarie 2011

Stylish Blogger Award

Am primit si eu premiu de la Madlen. Mersiiiiiiii mult scumpo!


Regula este sa spun 7 lucruri despre mine si sa nominalizez alte15 bloguri.

  1. Imi plac la nebunie masinile si tunning-ul.  Stiu foarte multe despre masini pentru o fata:D
  2. Imi e frica de paianjeni! cand ii vad sunt in stare sa ma urc si pe mobila :)))
  3. Nu suport ananasul...cand aud cuvantul "ananas" mi se face rau imediat:))....
  4. Am o colectie destul de mare de reviste pentru fete...in jur de 120 de reviste:) (Bravo Girl-cele mai multe, Cool Girl, Diva, Unica, Marie Claire...etc.)
  5. Ma enervez si ma supar repede...si fac urat tare cand se intampla asta:))
  6. Iubesc filmele horror si cele...cu masini, of course!:))
  7. Am avut timp de 7 ani o Best Friend. Parintii nostri ziceau sa o sa fim nedespartite pana la batranete:D si se mirau cand nu ne vedeau impreuna (Unde e mimoza cealalta? sau Unde e sora-ta? :)) )...dar nodul dintre noi a slabit...acum suntem doar simple colege:)

O sa dau Tag-ul mai departe oricui...stiu ca majoritatea l-ati primit:)


O seara buna fetelor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu