Pagini

sâmbătă, 5 martie 2011

Tag: What I'm using right now

Am vazut ca mai toate fetele au facut acest tag ..si mi-a placut si mie foarte mult! Nu cred ca m-a taguit cineva...dar l-am preluat eu singura:D






Sampon - Nivea Volume Sensation


Balsam  Nivea Volume Sensation


Masca de par - Gliss -Nutri-protect

Produse de styling - Fixativ Taft-Cashmere touch, Spray pentru volum Avon



Gel de dus - Avon -Garden of Eden

Lotiune de corp -Garnier-Hidratare intensiva, Avon Lotiune cu particule aurii, Avon Soft&Firm, Celine Dion-Pure Brilliance



Crema De Maini - Vichy

Anti Perspirant - FA-yoghurt fresh, Rexona, Dove-Invisible dry (preferatul meu)




Fake Tan - Nu folosesc
Makeup Remover - Momentan Servetele Pom Pon

Cleanser - Gerovital Plant -Gel spumant antimicrobian

Crema de fata - Bioten miere&galbenele

Exfoliant -Home-made
Primer - Nu folosesc
Fond de Ten - Bourjois-healty mix serum, La Roche Posay-Toleriane teint


Concealer -Nyx

Pudra - Giordani Gold-Oriflame - Pudra pulbere

Blush -Nu folosesc
Bronzer - Nu folosesc
Highlighter - Nu folosesc
Eyebase -Nu folosesc
Eyeshadow - Nu sunt adepta fardurilor de ochi..:D
Eyeliner -Avon Supershock gel liner(e bestial), Oriflame



Ondulator - Am unul...nu stiu de la ce firma
Mascara - L`oreal Volumissine, Avon Supercurlacious


Lipstick - Avon Colortrend- Iced Champink si Pink Sunrise

Gloss -Momentan nu folosesc
Oja/Lac de unghii - de la un timp port numai french manicure
Parfum - Celine Dion-Pure brilliance, Playboy-Play it spicy




2 comentarii:

  1. Si mie imi place parfumul Playboy.L-am avut deja de 2 ori :D

    RăspundețiȘtergere
  2. hello! ce super ca te-am gasit, pentru ca folosesti deja cateva produse care-mi faceau si mie cu ochiul: ce parere ai despre masca gliss, e buna pentru varfuri si par uscat? ma mai gandeam si la crema roz de la garnier, pentru piele foarte uscata, si sparyul pentru volum de la avon. Face ceva concret sau numai imbacseste parul? eu am parul lung si drept, tuns tot drept, si fiind si destul de des, nu am volum prea mult, si ma gandeam poate ar fi bun un astfel de spray. Nu am mai folosit niciodata.
    kisses:*

    RăspundețiȘtergere