Pagini

marți, 28 iunie 2011

Giveaway by Little Princess ***CLOSED***

Ciao, fetele!
Azi am hotărât să dau startul primului meu giveaway! Încât cei de la Sigma m-au acceptat in programul lor de afiliere, premiul va fi pensula de blending Sigma E25 Travel!
LATER EDIT:
De acum, blogul meu are pagină de facebook pe care o găsiţi în stânga blogului
REGULI:
1. Să fiţi followeri ai blogului meu. Pentru asta primiţi 1entry (obligatoriu)
2. Să faceţi o mică mică postare pe blogul vostru, dacă aveţi(poza+link activ). 1 entry
3. Să postaţi in sidebar cu poza şi link-ul activ către postarea mea. 1 entry
4. Să daţi like paginii mele de facebook. (http://www.facebook.com/pages/Little-Princesss-Blog/158233140911458?sk=wall sau în stânga sus butonul Like) 1 entry
5. Să daţi share pe facebook la această postare. 1 entry

Trebuie să scrieţi un comentariu mai jos la această postare cu numele cu care mă urmăriţi prin GFC, numele cu care aţi dat like, link-ul postării sau link-ul unde aţi dat share si o adresă de mail la care vă pot găsi în cazul în care câştigaţi.

Consider că regulile sunt destul de uşoare şi sper să vă înscrieţi cât mai multe!

Vă puteţi înscrie până pe 12.iulie.2011 !
Câştigătoarea va fi aleasă cu random.org
Giveaway-ul este deschis internaţional.
Succes! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu