Pagini

luni, 18 iulie 2011

Campania WOM: DAILIES AquaComfort Plus / 1

Acum câteva zile am fost şi eu printre cele 30 de trenderiţe participante la campania Dailies AquaComfort Plus.
Acestea vor primi 10 lentile(5 pentru fiecare ochi), Ghidul de purtător, cât şi 10 flayere pentru a le dărui apropiaţilor, iar aceştia pot testa la rândul lor lentilele în opticile partenere. Şi nu numai! Kit-ul mai conţine alte materiale DAILIES, un breloc + o surpriză!
Mâine urmează să mă duc după lentile şi tot mâine o să scriu mult mai multe! Va urma o primă impresie şi pe parcurs voi face o comparaţie între lentilele DAILIES AquaComfort Plus şi lentilele mele de zi cu zi.

Mai multe informaţii despre campanie şi  lentilele menţionate puteţi citi AICI!
PS: Nu uitaţi de giveaway-ul meu la care puteţi câştiga un Synthetic Face Kitoferit de Sigma!
Vă pup!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu