Pagini

miercuri, 6 iulie 2011

De azi sunt oficial purtătoare de lentile! + Reminder giveaway

Astăzi mă bucur nespus că am scăpat  în sfârşit de ochelarii de vedere:D. Până acum nu am mai spus, dar am o mare problemă cu ochii(miopia) pe care am neglijat-o în ultimii 2 ani.

De când mă ştiu am fost şi sunt în continuare cea mai încăpăţânată persoanăăă!!!:))))) So, de 2 ani am refuzat să mai port ochelari în afara casei deoarece nu îi suport pur şi simplu! NU am nici o problemă cu persoanele care poartă ochelari, chiar admir uneori cât de bine pot da ochelarii la unele persoane, dar EU nu îi suport pentru mine!:D Am eu un fix aşa că nu îmi stă bine cu ei...ştiu că am făcut o greşeală imensă dar încăpăţânarea mea a învins toate comentariile celor apropiaţi de genul :vaai dar îţi stă super cu ochelari!...etc. Nu domnule, mie nu îmi plac şi pace...ce nu înţelegeţi din ceea ce spun?!:))))

Aşa ...am cam dat-o pe ocolite puţin dar să revenim la subiect:D!. Săptămâna trecută am fost la oftalmolog pentru un control la ochişooori:D ...şiii...am cam rămas aşa :O când am auzit că dioptria mi s-a mărit la -7 la ochiul stâng şi -5 la dreptul...mai pe româneşte e destul de mare! chiar foarte mare!

So, am dat comandă de lentile de contact:D! De muuult vroiam să îmi comand dar nu ştiu ce m-a oprit. Poate faptul că îmi este frică de infecţii...dar cu timpul am auzit lucruri bune şi mi-am schimbat părerea.

Mi-am luat 2 cutii cu câte 6 lentile cu purtare de o lună fiecare:D! deci 6 luni sunt asigurate! + soluţie de întreţinere zilnică(flacon de 360 ml), suport de lentile şi o broşurică cu tot ce trebuie să ştim despre lentile şi îngrijirea lor.
Astăzi a avut loc prima purtare( sună a nuştiu-ce eveniment naţional!:))) ) şi nici nu ştiţi cât m-am chinuit să le pun!:)) dar aşa e prima oară...cu timpul sigur mă obişnuiesc:D

Lentiluţele sunt aşaaaa de moi! şi nici nu le simt pe ochi! Sincer îmi era îngrozitor de teamă că o să mi se înroşească ochii, o să se inflameze sau nu o să port machiaj dar nu e deloc aşa!:D Pot face absolut orice cu condiţia să feresc ochii de vânt, praf, să nu înot sau să fac duş cu lentilele:) Sooo i`m so so happy! La revedere ochelari!:))) oricum îi purtam doar la tv şi la PC:D

PS: Se desfăşoară o campanie Trender în care 30 de persoane cu probleme de vedere vor fi alese pentru a testa lentilele Dailies Aqua Comfort Plus! Aceştia vor primi 5 seturi de lentile cu port zilnic şi 10 flayere pentru a le dărui cui doresc aceştia. În primul rând vă trebuie cont pe Trender.ro, apoi urmează completarea Chestionarului de date personale şi al Chestionarului de Pre-Campanie Dailies Aqua Comfort Plus!:D

Nu în ultimul rând vreau să vă anunţ că mai aveţi timp până marţi la ora 24:00 să vă înscrieţi la giveaway-ul cu pensula Sigma E25!:D Baftă în continuare!


Şi staţi pe aproape că în curând urmează un giveaway cu Synthetic Face Kit de la Sigma !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu