Pagini

marți, 19 iulie 2011

Tag: This or that!

Deşi nu m-a tăguit nimeni, am preluat şi eu tag-ul de la Hypnothic A că mi-a plăcut!

Make-up
Blush or bronzer - blush, că-i mai vesel:D
Lip-gloss or lipstick - amândouă...dar aleg lipstick 
Eyeliner or mascara - eyeliner-ul nu e aşa esenţial în trusa mea de make-up deşi am o grămadă:))), dar fără rimel nu pot trăi:D
Foundation or concealer - vara concealer pt. cearcăne (altă problemă a tenului nu am. Thanks God!:)) ) şi după ce mi se duce bronzul folosesc şi un fond de ten light
Neutral or color eye shadow - nu prea sunt cu fardurile, dar le aleg pe cele colorate:D
Pressed or loose eye shadow - pressed, dar unele se cam transformă în loose când le pui pe ochi:))
Brushes or sponges - of course, brushes

Nails

OPI or China Glaze - Farmasi :))
Long or short - Long, dar nu exagerat
Acrylic or natural - natural
Brights or dark - brights...sau cât mai colorate:D
Flower or no flower: pe câte o unghie, mai discret, dacă am chef, aleg flower

Body
Perfume or body splash - Perfume
Lotion or body butter - Lotion:D
Body wash or soap - body wash, că-s mai leneşă :D
Lush or other bath company - Other

Fashion
Jeans or sweat pants - Jeans
Long sleeve or short - bineînţeles că depinde de anotimp
Dresses or skirts - Dresses
Stripes or plaid - Stripes...Je déteste plaid:D
Flip flops or sandals - Sandale...dar pentru plajă flip flops :D
Scarves or hats - eşarfe
Studs or dangly earrings - dangly, doar câteva modele
Necklaces or bracelets - lănţisoare.. la mână port doar ceas
Heels or flats - grea decizie :D...amândouă
Cowboy boots or riding boots - îmi plac ambele stiluri
Jacket or hoodie - amândouă la egalitate:))

Hair
Curly or straight - straight 
Bun or ponytail - bun când mi-e lene să-mi fac părul şi ponytail când îl mai îndrept
Bobby pins or butterfly clips - bobby pins
Hair spray or gel - hairspray
Long or short - la mine lung, dar îmi place să văd fete cu părul tuns scurt şi cu stil:D
Light or dark - dark
Side sweep bangs or full bangs - Side sweep bangs
Up or down - both :D

Random
Rain or shine - I can`t decide...both :D
Summer or winter - vara:X că nu suport frigul
Fall or spring - Fall
Chocolate or vanilla - chocolate:X
East coast or west coast - neither


Tag-ul îl poate lua oricine doreşte!:D
PS: Nu uitaţi de giveaway-ul meu la care puteţi câştiga un Synthetic Face Kitoferit de Sigma!
Kisses

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu