Pagini

luni, 1 august 2011

Lentilele DAILIES AquaComfort Plus - impresiile mele/3


Iată că am revenit cu impresiile mele despre aceste lentile ! ;;)

Aceasta nu a fost prima mea experienţă cu lentilele de contact, după cum ştiţi şi voi :D.

Nu prea ştiu ce pot scrie despre ele, întâi să vă povestesc cum a fost experienţa mea cu DAILIES AquaComfort Plus !


Prima zi cu lentilele DAILIES:
 Dimineaţa: Mă trezesc foarte bucuroasă şi energică pentru că încep testarea lentilelor!
Mă spăl cu grijă pe mâini şi mă şterg pe un prosop curat (un pas OBLIGATORIU când foloseşti lentile de contact)
Desfac încet lentiluţa pentru ochiul drept ( dioptrie -5), mă miră puţin faptul că este super super subţire şi moaleee (mai moale decât lentilele mele lunare), o pun pe ochi şi...surpriză! Fiind atât de moale nu am deloc senzaţia de corp străin în ochi nici pentru o secundă! Happy, happy!
După aceea fac acelaşi lucru şi cu lentila pt. ochiul stâng (-7).

În timpul zilei: Având un raport de 69% apă, ochii mei nu sunt deloc uscaţi şi nu mă mai dor din cauza calculatorului sau a televizorului:D. Nu le simt deloooooc pe ochi, parcă nici nu sunt acolo!:))

Seara: Din nou, urmează spălatul mâinilor şi ştergerea lor pe prosop curat !
La scosul lentilelor, e ceva mai greu deoarece sunt subţiri de tooot şi le "prind" tare greu cu buricul degetelor!
Mi-au "căzut" vreo 2 lacrimi la acest pas.
Nu mai trebuie să le curăţ deoarece sunt lentile zilnice, de unică folosinţă...So, la coşul de gunoi cu ele!

Ca primă impresie după prima zi...Yep, îmi plac lentilele DAILIES AquaComfort Plus!

Aceeaşi paşi am urmat şi în următoarele 4 zile de purtare a lentilelor !

Împresii de final? Îmi plac, dar nu cred că aş înlocui Air Optix Aqua cu DAILIES AquaComfort Plus !

De ce?
Air Optix Aqua se scot mai uşor de pe ochi, fiind puţin mai grosuţe dar la fel de moi
Sunt mai rentabile ca preţ
- 2x Air Optix Aqua (6 lentile/cutie)- 210 lei pentru 6 luni
- 2x DAILIES (30 lentile/cutie) - 188 lei pentru 2 luni
Aqua Comfort Plus pot fi purtatea şi noaptea, dar cel mult 6 nopţi la 30 de purtări !

Iar la sfârşit vă las în compania mascotelor Dailies, Iris şi Ike! :D


Un filmuleţ cu instrucţiuni de folosire a lentilelor !

Şi nu uitaţi! Mai aveţi mai puţin de 2 ore să vă înscrieţi la GIVEAWAY!

Kisses!!
Little Princess


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu