Pagini

luni, 12 septembrie 2011

***CLOSED***Giveaway ELF Cosmetics

Am revenit cu un giveaway pentru voi ! De data aceasta giveaway-ul este sponsorizat de mult-iubitul ELF România !  Sunt sigură că o să vă placă premiile puse în joc:

Fardul de pleoape nuanţa Ocean Dreams, care mi se pare superb:




Premiul se trimite doar pe teritoriul României. Puteţi participa şi dacă sunteţi în altă ţară, dar să aveţi pe cineva în România care poate ridica premiul.

Iată regulile !

Obligatoriu:

1. Să îmi urmăriţi blogul prin GFC (Google Friend Connect)
2. Să daţi like pagini sponsorului ELF România (click AICI ! )
3. Să daţi like paginii blogului meu Little Princess Blog ( click AICI ! )

Opţional, pentru 1 şansă în plus:

4. Să daţi share la această postare pe Facebook. Mai întâi vă rog să mă adăugaţi ca prieten AICI ! ca să pot vedea share-ul.

Acum, tot ce trebuie să faceţi este să completaţi următorul tabel. Comentariile cu scop de participare nu vor fi luate în calcul ! 

Giveaway-ul începe din 12 septembrie şi se va încheia pe 26 septembrie. Câştigătoarea va fi aleasă cu List Randomizer şi anunţată în aceeaşi zi.

Multă Baftă ! :*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu