Pagini

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Yves Rocher - ofertă personalizată de 8 martie (pic heavy)

Acum câteva zile am primit o ofertă de la Yves Rocher foarte tentantă şi am ales să o împărtăşesc cu voi. Bineînţeles că nu am rezistat şi am dat o comandă ...Acum sunt ca un copil mic ce îl aşteaptă nerăbdător pe Moş Crăciun :)) !

Este una din ofertele 1+1 şi -25%, iar primul cadou este personalizat, fiecare client primind la o comandă de minim 49 lei cel mai comandat produs de până acum. Cum eu nu mi-am luat până acum decât fondul de ten Zero Defecte (review aici) tot pe acesta mi l-au oferit cadou ! Chiar doream să îl comand din nou deoarece mi s-a terminat..
Numărul ofertei este:9OYB2RA08, dacă vă interesează :D.
Unele poze au ieşit neclare...dacă aveţi vreo nelămurire sau întrebare vă rog să lăsaţi un comentariu. Enjoy!

















Nu-i aşa că e tentant?? 


Kisses,
Little Princess

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu