Pagini

miercuri, 15 februarie 2012

Ce am primit eu azi ♥

  Astăzi am fost la poştă să-mi ridic coletul de la Liz Earle...De data aceasta am primit Liz Earle Gentle Face Exfoliator. Deabia aştept să îl încerc! Am o obsesie pentru exfoliante şi creme/loţiuni de corp :D.


   De la Kkcenterhk am primit un set de Water Decals...dacă nu ştiţi ce înseamnă, puteţi căuta pe Youtube scriind "water decals" în căsuţa de căutare. Când le-am primit mă uitam la ele ca mâţa-n calendar:)) dar după ce m-am uitat la nişte video-uri despre cum se aplică m-am lămurit:D. Acum aştept să-mi mai crească unghiile pentru a le folosi.


   Iar de la mami am primit aceşti papucei pufoşi şi călduroşi ! Nu sunt adorabili ?? Eu îi ador:D.


Sper că v-au plăcut micul meu haul ! Voi ce aţi mai primit/cumpărat în ultimul timp ?

Kisses,
Little Princess



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu