Pagini

sâmbătă, 25 februarie 2012

Cosmopolitan martie + cadouri ♥

   Doar ce m-am întors de la Kaufland şi sunt sooo happy!! Am găsit mult dorita şi aşteptata Cosmopolitan cu produse NYX :D. De două zile umblam prin oraş după revistă şi mi se spunea că"trebuie să apară.."şi dacă nu o găseam azi mă lăsam bătută.

   Am intrat prima oară în hypermarket, m-am dus ţintă la standul lor cu reviste şi cărţi dar...surpriză (sau nu..), toate cadourile de la Cosmopolitan erau furate.

   Totuşi, la ieşirea din Kaufland (după casele de marcat) este un magazin micuţ cu reviste, ziare,rebusuri, unde m-am uitat în voie la Cosmopolitan şi am zărit una care avea 2 produse cadou!! Culmea, produsele care mi le doream şi anume blush-ul în nuanţa 02-Dusty Rose şi creionul de ochi şi sprâncene în nuanţa 931-Black Brown.


 
    Deabia aştept să le încerc! Sunt produce ce le voi folosi cu siguranţă şi nu vor ajunge să zacă în sertar până când expiră. Din câte am văzut eu celelalte reviste aveau diverse produse: ruj Diamond Sparkle, farduri mono, tuş de ochi, creioane de ochi şi sprâncene, mascara. Mi-ar fi plăcut să găsesc creioane Jumbo, în special Milk, sau o pudră.

   De asemenea, revista vine cu un card în valoare de 20 ron valabil în toate magazinele H&M din ţară. Din păcate eu nu am H&M în oraş.

Voi v-aţi cumpărat Cosmopolitan? Ce cadouri aţi găsit??


Kisses


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu