Pagini

sâmbătă, 18 februarie 2012

NOTD - Rainbow nails

   Am văzut în răspunsurile la chestionarul de la ultimul giveaway că v-au plăcut mult unghiuţele mele şi multe mi-aţi cerut să mai fac NOTD-uri. Mulţumesc mult şi vă promit mai multe postări de acest gen de acum în colo.
   Plictisită de clasica manichiură, azi mi-a venit ideea să îmi fac o manichiură în culorile curcubeului because I miss summer !:( . Mi-a plăcut mult mult cum mi-a ieşit, mai ales că mi-au crescut unghiile (s-au mai rupt între timp, dar e o evoluţie de la primul NOTD. Hope you like it !

   Iar ojele pe care le-am fost sunt:



  • Kallos nr.92
  • Flormar nr.29
  • Peggy Sage nr. 393 Ultra Lemon
  • Peggy Sage nr. 395 Kiwilicous
  • Golden Rose nr.222
   Voi purtaţi oje în perioada aceasta doar pentru că vă amintesc de vară? Ce culori?

Kisses,
Little Princess

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu