Pagini

miercuri, 22 februarie 2012

Review - Creioane de ochi colorate Lady's

   Cred că se vede clar pe blogul meu că îmi plac culorile vii, iar acest lucru se reflectă şi în machiajele mele, bineînţeles, cu măsură. Totuşi, de cele mai multe ori prefer machiajul neutru.

   Acum ceva timp mi-am achiziţionat de la Lady's două creioane de ochi în nişte nuanţe foarte frumoase: Steel Blue şi Ultramarine. ( mi s-a şters scrisul de pe ele - sunt din gama Isabelle Dupont).

   
   Amândouă sunt nişte culori foarte cute, care mi se par potrivite oricărui anotimp şi se asortează de minune cu nişte ochi căprui (like mine). Preferatul meu este Ultramarine (cel movuliu) pe care l-am purtat chiar astăzi !
   
   
   Îmi place că rezistă toată ziua pe ochi, fără să se estompeze sau să se întindă. Pur şi simplu stă cuminte unde l-ai aplicat :). 
Nuanţa Steel Blue (vă rog să-mi ignoraţi sprâncenele oribile)

Nuanţa Ultramarine (de asemenea, ignoraţi-mi sprâncenele)
   Totuşi, ambele nuanţe se aplică foarte greu, nu sunt deloc cremoase. Nu le recomand fetelor cu ochii sensibili, deoarece trebuie să insişti destul de mult când aplici creionul pe pleoapă. O altă chestie care nu-mi place este aplicarea...mi se pare că se aplică destul de neuniform, probabil din cauza consistenţei mai dure.

   Totuşi, pentru preţul lor sunt nişte creioane ok!

Brand: Lady's
Nume:  Isabelle Dupont - High Defining Eyeliner
Cantitate: 6 gr
Preţ: 5-6 lei
Unde se găseşte?: în cataloagele Lady's, pe http://ladys.ro
Notă: 7.5/10

   Vouă vă plac creioanele colorate? Folosiţi doar clasicul creion negru/maro??


Kisses,
Little Princess

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu