Pagini

luni, 23 aprilie 2012

Haul: Hăinuţe şi balerini ❀

După ce am colindat tot mall-ul, am găsit toate acestea într-un magazin din oraş numit EXC. Are cele mai frumoase şi moderne haine din tot oraşul ♥. Haideţi să vă arăt ce mi-am luat:


Am început să fiu obsedată de bluziţele pe un umăr..vreau cât mai multe şi cât mai frumoase!! Îmi plac foarte mult fluturaşii de pe această bluză, dar şi pentru că e lejeră, perfectă pentru perioada aceasta:)




Am o grămadă de perechi de blugi şi mă cam săturasem de ei..aşa că mi-am luat aceşti pantaloni albastru-electric care sunt superbi în realitate! 




Iar piesa de rezistenţă e această pereche de balerini de care m-am îndrăgostit pe loc !! 



Toate lucrurile mi le iau alături de iubitul meu în care am desăvârşită încredere când e vorba de haine, dar şi când îmi aranjez părul şi mă machiez. Are un simţ estetic foarte bine dezvoltat şi e cel mai bun ajutor când merg la shopping! 

Aţi vrea să mai vedeţi asemenea postări pe blogul meu??

Kisses!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu