Pagini

joi, 12 aprilie 2012

M-am vopsit cu Palette Intensive Color Creme!

După cum v-am spus pe Facebook, mi-am dorit să mă vopsesc brunet-albăstrui şi...am făcut-o şi pe asta! Mi-am ales Palette Intensive Color Creme în nuanţa C1 Brunet Albăstrui şi nu-mi pare rău.
Este prima oară când mă vopsesc deci nu pot face o comparaţie cu o altă vopsea de păr. 
Părul meu este de la mama natură lucios şi moale, dar nu foarte subţire. Ceea ce nu îmi place e că nu stă prea des cum vreau eu(sau sunt eu extrem de pretenţioasă:D).
Am avut foarte multe emoţii înainte şi în timpul vopsirii dar într-un final a ieşit ce mi-am dorit şi sunt foarte mulţumită de rezultat!

Aşadar, aşa arăta părul meu înainte de vopsire:



Iar aşa arată în momentul de faţă:



La capitolul luciu nu îmi pot da cu părerea deoarece părul meu e de la sine lucios, dar mă bucur că nu s-a mătuit după vopsire. În ultima poză se poate vedea cât de înspicat îl am..asta din cauză că nu m-am tuns de aproape 1 an jumate:)). Totuşi chiar dacă folosesc placa odată la 2 zile este înspicat doar la vârfuri..foarte puţin! 
O să fac un review mai amănunţit după ce trece o lună de la vopsire.
Aceasta este vopseaua folosită de mine:


Care "variantă" a părului meu vă place mai mult??

Kisses

P.S.: Nu uitaţi să vă înscrieţi la Giveaway-ul de Paşte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu