Pagini

joi, 5 aprilie 2012

Oja nude perfectă pentru mine


Uitasem de tot de această ojă până acum câteva săptămâni. De obicei folosesc numai oje colorate, dar nu numai la manichiură, ci şi în garderobă predomină albastrul, rozul, coraiul etc. Totuşi, am oja asta de peste 2 ani şi am redescoperit-o intactă! Este vorba de Chissa nr.118.


Formula ei este perfectă, dar ce am observat este că i se schimbă radical culoarea la al 2-lea strat. Îmi pare rău că nu am făcut poze să vă pot arăta despre ce vorbesc.

După cum vedeţi culoarea ojei este aproape identică cu cea a degetelor mele. Totuşi eu am vârfurile degetelor mult mai închise la culoare decât restul mâinii, deşi nu se observă prea tare în poze..de aceea am numit postul oja nude perfectă pentru MINE.
Dar cu siguranţă va veni bine pe orice culoare a mâinilor!

Îmi place să o folosesc când nu vreau să atrag atenţia asupra manichiurii, dar nici să le las naked nu pot.

Şi unde mai pun că nu costă decât 2-3 lei ??

Vă las cu restul de poze:



Iar mica mea iubire este aceasta:


Voi ce culoare preferată aveţi pentru manichiură în momentul acesta??

Kisses!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu