Pagini

marți, 3 aprilie 2012

Preferatele lunii martie ♡

Hello beauties!
Ştiu că n-am mai scris nici o postare mai amplă pe blog de ceva vreme, dar trec printr-o perioadă tare proastă..mă trezesc fără chef de nimic şi adorm la fel.
Să lăsăm problemele la o parte şi să vedem care sunt preferatele mele în luna martie:


În materie de îngrijire avem aşa:

  • Exfoliantul de faţă Liz Earle - o să îi fac review cât mai curând..am tot amânat.
  • Loţiunea tonică şi Crema de faţă Liz Earle - de departe cele mai bune folosite până acum! Review aici.
  • Crema de mâini şi corp Farmasi cu fructe de pădure - hidratează foarte bine, dar mirosul e cam artificial.
  • Şerveţele pentru copii Nivea Pure&Fresh - mai mereu aleg şerveţele pentru copii în locul demachiantului din comoditate:D


În materie de make-up&nails:
  • Luna aceasta, pe unghii am purtat cel mai mult Kit-ul de french de la Isabelle Dupont
  • China Glaze no.795 Preppy Pink mi-a înseninat unele zile!
  • Oja Isabelle Dupont no.431 este nuanţa mea favorită de roşu.
  • Fondul de ten cu minerale Avon - este fondul meu de ten favorit dintre toate cele încercate şi nici nu mă gândesc să îl "înşel" cu altul:D
  • Corecorul Yves Rocher - este ok, nu acoperă perfect dar îmi place! Totuşi îi simt lipsa lui Nyx-concealer in a jar..
  • Fard maro dintr-o paletă No Name - îl folosesc pe post de bronzer şi îmi place mult aşa!
  • Nyx Blush în nuanţa Dusty Rose - vi l-am arătat şi în favoritele lunii februarie. Îmi place la fel de mult:)
  • Ruj Avon Colortren în nuanţa Pink Sunrise - de când l-am descoperit îl comand încontinuu! Îl ador ador ador! Mi se pare un must-have..şi e numai 6-7 lei!
  • Gloss Yves Rocher în nuanţa 02 Mure - miroase delicios a mure şi nuanţa e superbă!
  • Lashe-M Double Trouble Mascara - îmi place pentru că poţi folosi cele 2 părţi atât împreună cât şi separat, pentru un look no-make-up make-up.
  • Fard duo Yves Rocher nuanţa Dahlia et Aubergine - 2 farduri superbe! 
  • Fard duo Oriflame Savannah - şi acestea sunt foarte pigmentate...şi pline de sclipici.
Iar la final...mult iubitele şi adoratele mele Sigma F82 şi F84!

Dacă vreţi să fac review la unul din produse, puteţi lăsa un comentariu mai jos!

Kisses

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu