Pagini

vineri, 13 aprilie 2012

Review - Yves Rocher Pumping Sheer Gloss

Am acest gloss de la revista OK! din luna martie şi era printre ultimele numere cu cadou rămase din tot oraşul. Prima oară mi-a părut rău că nu am găsit cu alt produs pentru că nu credeam că voi folosi vreodată glossul dar m-am înşelat amarnic. A devenit produsul de buze nr.1 pentru mine!


Al meu este nuanţa 02 Mure şi are un miros delicios de fructe! Îmi vine să-l mănânc!

Ce promite:

Culori cristaline, cu efect strălucitor. O textură cremoasă îmbogăţită cu particule vegetale ce oferă volum, pentru un machiaj cu efect strălucitor, pentru buze atrăgătoare, perfect conturate şi senzuale.


Părerea mea:

Îmi place, place, place! Este lipicios, dar nu mă deranjează deloc acest lucru deoarece aşa ţine mult mai mult pe buze. Rezistă foarte bine pe buze dacă nu bei sau nu mănânci.
Volum nu oferă în mod special şi nici nu mă aşteptam la aşa ceva..am câteva gloss-uri cu efect de volum dar numai TooFaced Lip Injection SuperSize chiar face acest lucru la propriu! O să vă vorbesc despre el într-o postare viitoare.


Bineînţeles că mirosul adorabil şi delicios m-a atras instantaneu! Pe mine mă cuceresc definitiv produsele care miros frumos:))

Culoarea este un roz finuţ, de zi, cu nişte irizaţii superbe. Mi se pare un gloss perfect pentru zi!


Brand: Yves Rocher
Nume: Couleurs Nature Plumping Sheer Gloss
Cantitate: 5 ml
Preţ: 54 lei (dar se poate găsi şi la ofertă)
Unde se găseşte? În cataloagele Yves Rocher sau pe site-ul acestora: www-yves-rocher.ro
Notă: 10/10

Care este gloss-ul vostru preferat în momentul acesta?


Kisses!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu