Pagini

sâmbătă, 28 aprilie 2012

Versatile Blogger Award


Am primit acest premiu de la Glossy Lala şi vreau să îi mulţumesc din suflet pentru nominalizare!:*

Tot ce trebuie să fac este să spun 7 lucruri despre mine...dar nici nu ştiu ce să răspund pentru că am spus cam tot în celelalte Blogger-Awarduri. Totuşi încerc:

❀ Îmi place orice fel de îngheţată, înafară de cea tortuleţ:)
❀ Nu port aur galben
❀ Iubesc rozul :D
❀ Nu sufăr persoanele false, care se prefac doar ca să pară cine nu sunt..
❀ Îmi plac foarte mult dulciurile
❀ Ador vara şi urăsc iarna
❀ Am un frate mai mare ca mine

Acum ar trebui să dau mai departe tag-ul altor 15 blogger-iţe...dar din câte am văzut multe au fost deja nominalizate, aşa că dacă doreşte cineva să preia tag-ul este invitatul meu:)


Kisses!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu