Pagini

miercuri, 13 noiembrie 2013

BACK IN BUSSINESS! + Favorite de pe Sheinside.com

   Bine v-am regăsit dragelor! După o lungă absenţă nemotivată m-am hotărât să revin la blogul meu, pe care nu înţeleg nici eu de ce l-am abandonat..poate că tot amânam să scriu o postare şi într-un final am zis că nu mai are rost..că o să mă credeţi neserioasă, că nu sunt în stare să menţin blogul. Prostii, ştiu!
   Chiar dacă eu nu am mai scris, am continuat să urmăresc blogurile mele preferate. De acum gata, promit să nu mă mai las de blog, mi-a lipsit mult prea mult!

   Astăzi vreau să vă arăt hăinuţele de care m-am îndrăgostit de pe site-ul Sheinside.com. Sunt sigură că majoritatea dintre voi îl ştiu. Eu personal când am intrat prima dată pe el am stat pe puţin o oră uitându-mă la atâtea hăinuţe frumoase şi destul de accesibile.


   Pentru că frigul a început să îşi facă apariţia şi sezonul rochiţelor şi balerinilor a cam apus, am ales câteva lucruşoare potrivite pentru vremea ce urmează:

Jachete



  1. Click 2. Click 3.Click


Bluziţe


Accesorii & Bijuterii



 Care produs vă place cel mai mult ?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu