Pagini

marți, 11 februarie 2014

Instalife #1

   Pentru început, îmi cer scuze că postez atăt de rar, dar nu am de pe ce...laptop nu mai am, iar de pe telefon nu pot posta așa cum ar trebui. În schimb am urmărit toate postările fetelor pe Bloglovin, nu am omis nimic nou.
   Săptămâna trecută abia dacă am ieșit din casă, la cât de urâtă a fost vremea. Urăsc iarna și friiigul, parcă mă deprimă și mă face leneșă. Abia aștept vara, să mă îmbrac cât mai lejer și mai ales să mă bronzez !

  Să începem:


Așa arată fiecare dimineață a mea. Sunt cappucino-addicted, iar de când am descoperit sortimentul acesta, nu l-am mai schimbat. Din când în când, îl mai înlocuiesc cu un smoothie din 1 iaurt + diverse fructe.


Mănușile acestea au fost perfecte pentru vremea de afară. Nu cred că aș fi  putut ieși din casă fără ele, la ce ger a fost. Recunosc că le luasem doar pentru că mi-a plăcut modelul și culoarea, nu mă gândeam că o să am ocazia să le port anul acesta.


Joi mi-a ajuns comanda de pe SammyDress. Abia aștept să vină primăvara ca să pot purta fustița! Am deja un outfit super în minte :d. O să vă prezin produsele întro-o postare viitoare.


Am descoperit un șampon foarte bun pentru părul gras. Am un păr foarte ciudat: iarna se îngrașă mai repede și nu stă niciodată cum vreau. Încă un motiv pentru care nu îmi place iarna :)) Mirosul lui este delicios, miroase a fructeeee ! V-ar plăcea să vedeți un review?


M-am uitat la The Book Thief( Hoțul de cărți) și pot spune că este unul din cele mai bune filme văzute vreodată. Nu îmi place să mă uit la un film a doua oară, mi se pare că nu mai are farmec...dar filmul acesta mă face să îl vreau să îl mai revăd odată.

Faceți cunoștiință cu Toto
 Să aveți o săptămână frumoasă, fetelor !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu