Pagini

marți, 18 februarie 2014

Instalife #2

   Săptamâna trecută nu a fost una din cele mai bune, din cauza unei drăguțe răceli care m-a ținut în pat mai tot timpul..Din cauza asta am zis că nu o să am ce posta în Instalife dar uite că am reușit să adun câteva poze. Nu avea rost să vă arăt tot tratamentul pe care l-am luat, așa că să trecem la altele mai interesante :)) :


 Am schimbat puțin rutina de dimineață, iar acum în loc de Cappucino beau un milkshake (de la Dr. Oetker, la pliculeț). Cel de cacao nu prea mi-a plăcut, e mult prea grețos. Cel de vanilie însă e Yummmyyy ! Pe lângă asta mai mănânc și un iaurt cu cereale (vi-l recomand pe acesta de la Activia - Mic Dejun cu căpșuni și topping de cereale sau pe cel de la Zuzu - Snack de dimineață cel cu fructe uscate și cereale)


 Îmi place mult revista Marie Claire, dar nu o iau întotdeauna. Sâmbătă am văzut că vine cu cadou - o mască pentru păr vopsit și nu am ezitat, în special pentru că nu am niciuna momentan...a costat 10 lei. Masca mi se pare un produs destul de bun, face părul mătăsos și ușor de descurcat.
Voi ce reviste cu cadouri v-ati cumpărat în ultimul timp ?


Mi-au plăcut mult cercelușii aceștia și i-am luat imediat ! Sunt mult mai frumoși în realitate..foarte eleganți și finuți.


Dacă ar fi după mine, aș trăi toată viața numai cu dulciuri :)) ! Îmi era poftă de ceva bun și am găsit o rețetă yummy : ruladă de biscuiți cu cremă de cocos și banană ! Dacă vreți rețeta lăsați un comment mai jos. E extrem de simplă.


O parte din cadoul de Valentine's ♥ . Uite că sunt și eu iubită :)) Chiar nu mă așteptam !

Să aveți o săptămână frumoasă !

 Follow my blog with Bloglovin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu