Pagini

miercuri, 12 martie 2014

Ultima comandă Avon


Sunt foarte încântată de mica mea comandă Avon și vreau să vă arăt și vouă ce mi-am luat:


Setul acesta costat numai 23 de lei și îmi plac foarte mult toate cele trei produse. Conține o loțiune de corp și un spray de corp cu trandafiri și ciocolată și un exfoliant de corp cu aromă de ciocolată.
Toate miros extraordinar de bine, dar exfoliantul e de-a dreptul delicios ! Eu îl folosesc să îmi exfoliez tenul pentru că mi se pare un pic prea fin pentru corp.


Perlele iluminatoare mi le doream de foarte mult timp, iar acum le-am prins la ofertă cu 20 de lei. Și de acest produs sunt foarte mulțumită, arată foarte frumos pe tenul meu și rezistă chiar bine.



Fiindcă mi-au plăcut mult cele iluminatoare, mi-am luat și perlele bronzante. Tot cele iluminatoare îmi plac mai mult dar mă gândesc că la vară o să abuzez de acestea !


Ce produse Avon sunt preferatele voastre ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu